petek, 3. marec 2017

Življenje ob ribniku

Pozdravljeni,

danes vam predstavljam nekaj marčevskih novosti Marianne Design.
Izdelala sem voščilnico in na njej prikazala življenje ob ribniku.
 Uporabila sem decoupage sličico in čudovite lokvanje, ki plavajo v ribniku. Pobarvala sem jih z Distress blazinicami.
 Nisem pozabila tudi na kačja pastirja, ki pridno preletavata vodno gladino in se drsata po njej.
Narava je res čudovita v vseh svojih barvah.



Material Marianne Design:
craftables: CR1331- čipka, krog, CR1332- kvardat (notranja osnova)
creatables: LR0459- lokvanj z listi, LR0457- krog, cvet in ptica
clear stamps: TC0851- kačji pastir
decoupage: IT593
Lep pozdrav,
Tina

12 komentarjev:

  1. Prekrasna voščilnica. Tudi sama komaj čakam, da dobim marčevske novosti MD.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna, tele slukice pa tudi jaz čakam.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa voščilnica, prav zažari z lokvanji in vsemi dodatki. Čudovito naravo si pričarala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica življenja ob ribniku. Zelo sta mi lepa kačja pastirja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep ribnik si ustvarila, všeč so mi sveže barve in 3d efekt lokvanjev.

    OdgovoriIzbriši
  6. Noro lepo, kačja pastirja sta kot taprava...

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si pričarala življenje ob ribniku, očitno se tudi kačja pastirja lepo počutita v njegovi bližini in lokvanja sta zacvetela v vsej lepoti. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa in nežna je. Vse brsti in cveti. Zelo lepa slikica na sredini.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit, cvetoči ribnik.:-) Super si okrasila sličico. Zelo mi je všeč okvirček okoli ribnila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno si jo sestavila. Zelo je lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si uporabila sličico in jo združila z izrezi.

    OdgovoriIzbriši
  12. tole j ep aprav amojstrovina. Slika v sliki, ki očara :)!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.