nedelja, 26. marec 2017

Nekaj sladkega

Pozdravljene,

včeraj je svoj rojstni dan praznovala naša mala Eri :). Ob tej priložnosti sem ji izdelala sladko voščilnico, ki pa ne "redi".
Uporabila sem izdelke Marianne Design iz nove kolekcije.
Slastne kekse in pisane macaronse sem zložila na stojalo, ozadje pošprickala z Distress blazinico Vintage photo, dodala male zvezdice in napis Najlepšega para.
Voščilnico prijavljam v galerijo meseca marca.

Eri, pa dober tek!


Material Marianne Design:    
creatables: LR0463- pladenj in macaroni, LR0455- bordura
craftables: CR1403- piškoti, CR1399- zvezdice
collectables: COL1389- kartica
bloc paper: PK9135


 Lep pozdrav,
Tina

8 komentarjev:

  1. Saj si na voščilnico dala kar prave piškote:) - zelo realistično, redi pa res ne - luštna:). LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Sladka do zvezdic in nazaj.Čudovito skombiniran, jaz bi jo dala kar v okvir :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slastna, sladka voščilnica za Eri.

    OdgovoriIzbriši
  4. Če ni Eri, je pa Miholino pojedel vse sladkarije. :-) Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmmmm kako slastno izgledajo te piškotki, luštno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo sladka in simpatična voščilnica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestirke Eri, ob tej voščilnici se prav cedijo sline :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem prav lačna postala. Super je

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.