četrtek, 2. marec 2017

Šopek vrtnic

Pozdravljeni,

šopek vrtnic je dobila gospa, ki je odšla v pokoj.
Uporabila sem decoupage sliko MB0165, ki sem jo kombinirala s papirjem PK9144.
Dodala sem še nekaj listkov in majhnih rožic, ter njeno ime.


 
Material Marianne Design:
craftables: CR1331- čipka, krog, CR1332- kvardat (notranja osnova), CR1250- bordura s čipko, CR1394- cvetki
creatables: LR0157- vejica, LR0226- listki
bloc paper: PK9144
decoupage: MB0165

Lep pozdrav,
Tina


8 komentarjev:

  1. Zelo lepa. Všeč so mi nežne barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nežna in prekrasen papir in čipkast krog...

    OdgovoriIzbriši
  3. joj, je prekrasna, super barve in seveda šablone!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe barve, papir in lepo skombinirane vse čipke in cvetki. Ostal ji bo lep spomin na odhod v pokoj:). Pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Ijej, kako zelo je lepa in nežna! Krasno si jo sestavila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bogata voščilnica in res mi nekako deluje ravno pravšnja za upokojenko.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.