nedelja, 28. januar 2018

Za rojstni dan

Pozdravljeni,

nekaj rojstnih dnevov je že za nami, med njimi tudi moj. 
HVALA vsem, ki ste se spomnile name in mi ga polepšale s svojimi voščilnicami in darilci. 
Tudi jaz sem izdelala preprosti voščilnici z januarskimi novostmi Marianne Design.
Voščilnica z metuljem je poletela h Kaji,
vrtnice pa so za izjemno žensko. Gospo, ki je v mojem življenju in srcu pustila poseben pečat.
Vse najboljše obema.



Material MARIANNE DESIGN:
creatables: CR1414
craftables: LR0508, LR0509
design paper: PK9153, PB7033
cling stamps: MM1613
decoupage: MB0171
 Lep pozdrav, 
Tina

5 komentarjev:

  1. Prav obe sta lepi, barviti in bogati. Lep pozdrav k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiii, lepi sta obe. Jaz ti tukaj voščim vse najboljše, mi je tvoj dan ušel iz planerja. Kot že marsikateri. Pa vsako leto rečem, da se bom poboljšala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse naj, naj z zamudo :). V uč mi takoj pade metuljček, čeprav ste obe lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti sta obe voščilnici! Kličeta pomlad......

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.