nedelja, 28. januar 2018

Mini darilca

Prav lepo pozdravljeni v prvi letošnji objavi.

Upam, da ste leto začeli uspešno in, da vam zdravje služi.
Jaz po kratkem odmoru začenjam s polno paro.

Danes vam pokažem novoletna darilca, ki sem jih izdelala za moje kofetkarice
Enostavno škatlico, v katero sem postavila majhno darilce in čokoladico.
Mere 7,5" x 2,5", razdeliš pri 2,5", 4" in 6,5".
Vse skupaj sem zlepila s pištolo za hladno lepljenje in spela s spenjačem.

Punce, 
hvala za čudovit večer in lepe trenutke, ki jih preživljamo skupaj .




Material MARIANNE DESIGN:
craftables: CR1250
stamps: KJ1716
Lep pozdrav,
Tina

5 komentarjev:

  1. Ooo, kakšna dobra ideja. Lepo si pocrkljala kolegice.

    OdgovoriIzbriši
  2. so cute where did you score it? thanks

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks.
      I score it at 2,5", 4" and 6,5". I also add a photo.
      By Tina

      Izbriši
  3. Zelo lepa darilca si pripravila. Čokoladice ni več. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si pocartala kofetkarice :)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.