torek, 27. september 2016

Vabila v zelenem...

Pozdravljeni,

v mesecu maju sem izdelala vabila za Prvo sveto obhajilo. 
Osnova je akvarelni papir, ki sem ga v celoti pobarvala z Distress blazinico Peeled paint. Kote sem okrasila s čipko, za motiv pa sem izbrala kelih.

Vabila prijavljam v galerijo meseca septembra.



Lep dan vam želim,
Tina

7 komentarjev:

  1. Tanja, ta sveža zelena barva mi govori o življenju in se lepo poda k vabilom za prvo sveto obhajilo. Čipka jim doda nežnost in krhkost, kelih s hostijo pa pogum in upanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa vabila si naredila Tina. Ta odtenek zelen je meni zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako so luštna.. tale zelena barva jim res da neko posebno noto...

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita so. Zelena barva s Tinino čipko jim zelo pristoji. Sem jih občudovala že na FB ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tina, videla sem jih že na FB, ko si jih objavila in moram rečt, da so to ena lepših vabil, ki sem jih v zadnjem času videla. Izjemno lepa!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita nežna vabila si izdelala. Kotna čipka je zakon. :-)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.