sreda, 14. september 2016

CRAFT-alnica- Moška voščilnica

Pozdravljene,

spet smo z vami in pri CRAFT-alnici imamo za vas nov izziv.
Temo sem izbrala jaz, glasi pa se:

  MOŠKA VOŠČILNICA
(izdelati je potrebno moško voščilnico)
Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva.

Vedno, ko je potrebno narediti moško voščilnico, nastane problem. Jah... mislim, da nisem edina :).
Po vsem tem kravžljanju možganov kako in kaj, sem zasnovala postavitev, po kateri je nastalo kar nekaj voščilnic. Uporabila sem različne scrapbook papirje, kraft karton in dodatke.
Nekaj primerov vam danes pokažem.

Voščilnico prijavljam v septembrsko galerijo Najlepšega para.
Uporabila sem kvadrate s šivi in male številke.




 
 Pridružite se nam in se s svojimi izdelki potegujte za super nagradi, ki ju podarja spletna trgovina Mavelu.


 Nagrada za TOP 3

Nagrada za naključno izžrebanko

 Za navdih pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Andreji, Lili, Tanji in novi mesečni gostji Andreji

Lep pozdrav,
Tina

8 komentarjev:

  1. Tina, ta tema je vedno izziv in ti si z njim odlično opravila, krasne so vse po vrsti, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moške voščilnice niso moja najljubša tema, pa upam, da se bo našla kakšna ideja. ;)
    Hvala za izziv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si si nakravžljala možgane :)) saj si nam predstavila krasne izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojstrica Tina...vse pohvale za toliko lepih izdelkov moji najtežji kategoriji :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tina, moške voščilnice mi vedno predstavljajo problem, zato sem vesela, ker si naredila toliko različnih. Vse pa skrajno lepe in sem navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  6. Po objavi sodeč tebi moške voščilnice ne delajo ravno priglavic. Vse tri so tako luštne, na prvih dveh mi je full simpatičen klobuk, na tretji pa vlakec, lepi je. Hvala, ga bom pokazala, ko ga uporabim.
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Tina, čudovite moške voščilnice si naredila in prav simpatično si jih sestavila :-)) Zelo se mi dopade klobuček.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe voščilnice za moške :)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.