petek, 2. januar 2015

SREČNO 2015

                                                                             Vsako jutro malo smeha,
                                                                      vsak dan kanček sreče in uspeha,
                                                                          ter vse leto zdravja in veselja,
                                                                           da se vam vsak dan izpolni
                                                                                ena mala skrita želja.

Drage moje; naj se vam zahvalim za vse lepe želje, ki ste mi jih napisale v prejšnji objavi. Tudi jaz Vam želim vse dobro, veliko zdravja, ljubezni, medsebojnega razumevanja in seveda še veliko, veliko ustvarjalnih uric in idej.

Leto 2014 je bilo polno izzivov in krasnih izdelkov. Veliko sem se naučila in veliko dosegla. Zdaj pa novim izzivom naproti.
          

Zahvala gre tudi vam moje "blogerke" za vaše čudovite izdelke in inspiracijo.

Lep dan,
Tina

7 komentarjev:

  1. Tina hvala tudi tebi, da nas inspiriraš s svojimi deli in delaš skomine, ko pokažeš tako čudovite in izvirne izdelke :). Vse dobro v 2015!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tina, tebi in tvojim želim v letu 2015 veliko srečnih in zdravih dni, polno iskric v očeh in veliko mero ustvarjalnosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo bogato leto je za tabo, sedoč po fotki ...
    Na 2015 in na še več ustvarjalnih idej! Lepo je priti k tebi na obisk :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo voščilo! Hvala. :-)) Zame je tvoj blogec vedno vir inspiracije in čisto posebna "učilnica" natančnosti pri izdelavi. .-) Hvala ti za vse krasne izdelke, ki so med letom božali mojo dušo. Sedaj pa - novim izzivom naproti!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepi izdelki, naj bo tudi 2015 tako uspešno leto

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina, vse dobro ti zelim v novem letu in veliko ustavrjalnih idej. Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.