ponedeljek, 26. januar 2015

Divja vrtnica

No tako; pa sem tudi jaz prišla do svojega seta štampiljk in naredila kljukico na seznamu: "To moram imeti!"
Odtis vrtnice sem izrezala na roko in jo pobarvala z Distress ink blazinico- Picked raspberry. Za osnovo voščilnice sem uporabila komplet šablon Blueprints #15. Saj veste, moja najljubša postavitev :).

Voščilnico sem izdelala za taščo, ki danes praznuje rojstni dan.


Prijavljam jo v galerijo meseca januarja.

Lep večer,
Tina

19 komentarjev:

  1. Cudovita je! Super izpade tale posrek postavitev, barve pa belini dodajo tisti kancek popolnosti :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa in vidim, da imaš rada svojo taščo. Pohvalno ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauuu, čudovito je vse skupaj in voščilnica je ravno pravšnja za rojstni dan tašče :) Zelo lepo si pobarvala motiv vrtnice :) Pa vse najboljše tašči !
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje najljubše postavitve se ni moč navelilčati. :-) Vsakič jo s kakšnim čudovitim dodatkom narediš unikatno. Divjo vrtnico si vrhunsko pobarvala in gotovo dobila dodatne točke pri tašči. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tina, ta set je tudi na mojem seznamu. Krasna voščilnica, niso vse tašče zmaji, a ne.

    OdgovoriIzbriši
  6. oooooo kako je lepa, krasen napis in postavitev je tuddi zelo lepa. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno voščilnico za taščo si naredila. Super postavitev.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Tina, voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Tina, res je tako zelo lepa....čudovito si pobarvala vrtnico, pa še srčki okrog nje so tako zelo pomenljivi. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Postavitev mi je odštekano dobra in voščilnica je nekaj posebnega.
    Všeč mi je barva vrtnice ter drobni srčki okoli nje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav ljubeča voščilnica, enkratna postavitev in izbira barv. Prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo si jo pobravla in krasno vse skupaj izvedla. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepa voščilnica!
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite barve in postavitev!

    OdgovoriIzbriši
  15. O,prav prisrčno voščilnico si naredila za svojo taščo.Vidi se,da se prav dobro razumeta in prepričana sem,da jo je bila zelo vesela.
    Pozdravček,Urška

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita je ... res si jo zelo lepo sestavila :-))

    OdgovoriIzbriši
  17. Tina čudovito voščilnico si sestavila in zelo všeč mi je izbrana barva.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.