sreda, 18. december 2013

Okraski za jelko

Že kar nekaj časa imam shranjen vodič za izdelavo novoletnih okraskov. Danes me je Marina prepričala in lotila sem se izdelave.
Pri prvih dveh sem uporabila potiskan papir, tretjega pa sem izdelala iz belega kartona, ga osenčila z Distress blazinico Faded jeans in poštempljala s snežinkami.

Okraski so res čudoviti in že nastajajo novi...



6 komentarjev:

  1. Tole pa res nadvse simpaticno zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa so res simpatični. Upam, da boš pokazala tudi smmrekico , ko bo okrašena :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Tile okraski so resnično prikupni in lepo izdelani. Tudi jaz čakam okrašeno jelko :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni su.Baš me zanima kako izgledaju na boru. :)
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Te papirje poznam, čudoviti so, tako kot tvoji okraski. Tudi mene zanima, kako izgledajo na smrekici :)
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.