nedelja, 29. december 2013

Foto album

Skoraj bi pozabila objaviti foto album, ki sem ga izdelala za prijatelje, ki so ga podarili očetu za 50. let. Časa sem imela samo nekaj dni. Album je sicer brez vseh dodatkov (ni bilo časa :) ), ampak barvni papir naredi svoje. Vse slike sem obrezala in jih prilepila na bel papir, da je viden rob, ter ga senčila z distress blazinico Vintage photo. Prav tako sem z njo senčila vsako stran posebej in jo scefrala.
Uporabila sem papir K&Co Nature.








Zadnja fotografija je družinska, drugo stran pa sem pustila prazno za fotografijo z rojstnodnevne zabave.



Kljub vsem nevšečnostim, ki so se dogajale pred in med izdelavo se je vse skupaj dobro izteklo. Naročnikom in slavljencu je bil album zelo všeč in to je najbolj važno.

10 komentarjev:

  1. Tina, čudovito ti je uspel tale album! Papirji so krasni, všeč mi je, da si fotografijam dodala bel rob, pri pisani podlagi je to skoraj nujno. Verjamem, da je bil vsem všeč :) Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep album si naredila. Beli rob na fotografijah je res super ideja. Papir, ki si ga uporabila, mi je zelo všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo darilo si ustvarila.
    Lp, Renata

    OdgovoriIzbriši
  4. V kratkem času, ti je uspelo ustvariti, krasno darilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno darilo,
    zelo lepe barve si vkomponirala
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit album si naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo ti je uspelo in vem da je v kratkem času zelo težko narediti takšen album.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.