sobota, 28. marec 2020

Klavir

Pozdravljeni,

danes vam pokažem voščilnico v obliki škatlice z motivom klavirja- MD LR0501. 
Ker je šablona precej velika, sem naredila kvadratno škatlico.
Te oblike voščilnic so mi res všeč, saj v njo lahko skrijemo darilo.



Material MARIANNE DESIGN:
creatables: LR0501, LR0546

Lep pozdrav,
Tina

4 komentarji:

  1. Toliko časa se že spogledujem s to šablono...in ravno jaz, ki sem tako navdušena nad klavirjem, da bi včasih še dušo prodala ob pogledu nanj...imam pomisleke.....ampak od danes naprej nič več...KNJIGICA!!!!! in ne samo voščilnica s to šablono.....S tole si me čisto prepričala, da bo moja!!!!! O hudimana, a sem morala odpret tvojo stran??????? Krasna je.....in te črnobele tipke.....notranjost pa....ma kdo pa še gleda kaj je notri...zunanjost je fantastična!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuu čudovita knjižna voščilnica s klavirsko glasbo.
    Bravo!
    Lep pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Poklon Tina. Zelo elegantna in perfektno narejena škatla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je čudovita. Elegantna in zelo natančno izdelana. Všeč! :-)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.