torek, 24. julij 2018

ATC #3

Pozdravljeni,

v pričakovanju počitnic in potovanja, sem naredila nove ATC kartice s šablonami iz julijske kolekcije.
Izbrala sem vintage stil in mislim, da se jim čudovito poda.


Material MARIANNE DESIGN:
craftables: LR0541, LR0542, LR0477
paper block: PK9118, PK9148
stamps: CS0995
design folder & die: DF3407
Lep pozdrav,
Tina

7 komentarjev:

  1. Zelo všečne z lepimi poletnimi motivi. Tudi barve so mi zelo lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si jih sestavila - škoda, ker ne bodo večno ostale skupaj ;-)
    Naj bo čudovito tudi tvoje poletje, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Super trojček. Bi ga morala dati v okvir prav takega kot je :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Že ustvarjalno si čisto na dopustu in potovanju :) Krasen trio počitniških voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pogledala sem vse tvoje objave in sem navdušena nad videnim. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. I love the stencils that you used for the tags, definitely very summer like. Very nicely decorated. Thanks for the share, hope you have a fantastic weekend. Keep up the posts.

    World of Animals

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.