nedelja, 13. maj 2018

Tvoj dan

Pozdravljeni,

danes vam predstavljam voščilnico, ki sem jo izdelala z novostmi za mesec maj za blog Marianne Design.
Uporabila sem decoupage sliko orhideje in jo okrasila s papirnatimi rožicami in listjem. V notranjost voščilnice sem dodala žepek za denar.
Na koncu je voščilnici "nekaj" manjkalo, zato sem ji dodala še napis (CS0096).
Kaj vse sem uporabila, najdete spodaj.





Material MARIANNE DESIGN:
creatables: CR1331, CR1439, CR1433
craftables: LR0525, LR0150, Lr0151, LR0509
paper block- PK9127
decoupage- EWK1244
adhesive pearls- CA3133
paper flowers- RB2234
stamps- CS0096
Lep pozdrav, 
Tina

7 komentarjev:

  1. Popolna je in napis da res piko na i :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica ! Orhideja in usklajene barve ustvarijo nežno eleganco.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in zelo mi je všeč notranjost voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je Tina - tako nežna in elegantna!
    Naj bo čudovit tudi tvoj vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.