sobota, 17. marec 2018

Škatlica presenečenja

Pozdravljeni,

danes vam pokažem voščilnico škatlico, ki sem jo izdelala z novo šablono Marianne Design CR1433. 
Izdelava je res preprosta, saj se osnova sestavi le iz dveh delov. Zraven ima še veliko dodatnih šablon.
Kaj vse sem uporabila, najdete spodaj.

Škatlico prijavljam na izziv CRAFT-alnice - eko kraft papir.




Material MARIANNE DESIGN:
collectables: COL1427, COL1423
craftables: CR1433, CR1361, CR1355, CR1434, CR1394, CR1402, CR1331
bloc paper: PB7054, PK9153
stamps: HT1630, CS0996
adhesive pearls: CA3132
Lep pozdrav,
Tina

11 komentarjev:

  1. Waww,prekrasna voščilka škatlica.V njej se skriva toooliko zanimivih reči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako simpatična voščilnica in bogata z različnimi izrezi. Super.

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako luštna škatlica presenečenja.
    Kdor bo srečni dobitnik te luštne škatlice, jo bo zelo vesel :)

    OdgovoriIzbriši
  4. O, super čudovita škatlica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno voščilnic-škatlico si izdelala. V živo je še veliko lepša. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si tole izdelala in krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč, lepo si jo okrasila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo lepa, konjička si dobro prilepila?? Tako poskočno mi deluje <3.
    Hvala, da si se nam pridružila. V posebno veselje mi je, da prideš naokrog. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito zložljivo škatlico si naredila in dogajanje v njej je prav simpatično :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiiii. Kok simpatična je. Izgleda zakomplicirano. Si me pa spodbudila, da grem prečekirat to šablono. Malo z zamudo te tokrat pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. O, lušno farmo si ustvarila. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.