nedelja, 16. julij 2017

Dobrodošli v tropih

Pozdravljeni,

nova kolekcija Marianne Design je poleg čudovitega dizajna šablon in štampiljk, še zelo uporabna.
Danes vam za Marianne Design blog predstavljam tropsko voščilnico s flamingom.
Morje, sonce in tropska vročina... Vse to sem ujela na papir.

 Če vas zanima, kako sem po postopkih izdelala voščilnico in kakšne materiale sem uporabila, obiščite Marianne Design blog.



Material Marianne Design : 
craftables: CR1412
creatables: LR0470, LR0457, LR0477
decoupage: VK9561
stamps: KJ1714
bloc paper: PK9148
some-adhesive pearls: CA3132 
Lep pozdrav,
Tina

8 komentarjev:

  1. Lepa in bogata tropska voščilnica, japonke in očala so pa sigurno tvoja:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je voščilnica v celoti, mi je pa v oči padlo kako lepo si celoto zaključila s polperlicami, prav elegantno izpade, še posebno na japonkah. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo sestavljena voščilnica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro si tole skombinirala. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je - si že razmišljala, da bi se lotila marketinga, npr. propagiranja tropov? Ker jaz sem že skoraj tam :-)
    Sončka pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuu, čudovita tropska kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita tropska voščilnica. Všeč mi je ta bogatost, ki pa ne deluje kičasto temveč ravno prav :).

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.