sobota, 01. oktober 2016

Poročni komplet

Pozdravljene,

 po naročilu sem v rjavo-beli kombinaciji izdelala voščilnico in voščilnico- knjigo.
Naročnica je želela preprost komplet in verz T. Pavčka, ki sem ga dodala na sprednjo stran knjigice. Za osnovo sem uporabila akvarelni papir, ki sem ga senčila z Distress blazinico Vintage photo in pa kraft karton. 
Motiv na voščilnici je poročni plesni par. Nevestini obleki sem dodala pol perlice, ki jo naredijo še bolj elegantno.





Komplet prijavljam v galerijo meseca oktobra.

Lep večer,
Tina

13 komentarjev:

  1. Všeč mi je ta kombinacija barv. Super uporaba luknjača Marthe Stewart :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit kompletek je nastal!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit kompletek je nastal!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasen komplet v lepih, naravnih odtenkih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vedno me prevzame tvoje lepo delo. Čudovita izdelava, naravno obarvan komplet mi je res všeč, sigurno bo tudi naročnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen poročni komplet si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastičen komplet za mladoporočenca :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta kompletek sem občudovala že na FB. Čudovita eleganca. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Res zelo lep poročni komplet. Lp

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.