sreda, 27. april 2016

CRAFT-alnica- Reliefno ozadje

Pozdravljene,

danes malce zamujam z objavo, ker nam jo je pošteno zagodlo vreme. Po včerajšnji slani, nas je danes zasul snežni metež. Ne verjamete? Slika spodaj pove vse :). 

Pri CRAFT-alnici imamo nov izziv. Temo je izbrala Andreja.

RELIEFNO OZADJE
 ustvarite unikatno ozadje z pomočjo reliefne srajčke- suho embosiranje

Za tokratno objavo sem odločila, da vam pokažem kar vabila, ki sem jih izdelala pretekli teden.
Žal za kaj novega ni bilo časa.
Reliefno ozadje sem izdelala iz akvarelnega papirja, ki sem ga predhodno pobarvala z roza Distress blazinico- Picked raspberry. Ob akrilni blok sem podrsala blazinico in tako prenesla barvo nanj, vse skupaj pošpricala z vodo in s čopičem neenakomerno nanašala barvo na akvarelni papir. S tem sem dobila različna ozadja, ki jih lahko primerjate na zadnjih dveh slikah. Všeč mi je, ko lahko sama uravnavam kontrast barve.
 Ko se je papir posušil, sem ga embosirala s pomočjo embosirne srajčke Cuttlebug.
Največji izziv pri vabilih so bile pa absolutno lilije. 

Vabila lepim v aprilsko galerijo Najlepšega para.




Aprilski sneeeeeeeg


  Pridružite se nam in se s svojimi izdelki potegujte za super nagradi, ki ju podarja spletna trgovina Ustvarjalni dotik.

Nagrada za TOP3


Nagrada za naključno izžrebanko


Za navdih pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Andreji, Lili, Tanji in mesečni gostji Andreji V.

Lep dan,
Tina

19 komentarjev:

  1. Uf, vam je pa vreme zares zagodlo. Sneg konec aprila :(
    Vabilo je prečudovito. Zelo so mi všeč barve, okvir ter rožice in mašnica. Zelo romantično.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, nežno vabilo, pa še letnica je tako lepa:) Kar se pa snega tiče,ne vem od kod si, ampak pri nas ga je že dobrih 10 cm in nič ne zgleda, da se misli umiriti. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Muhast april se je pokazal v vsej svoji muhavosti. Pri nas ga siplje in siplje ... :(
    Čudovito ozadje in čipkast oval je lepa podlaga za besedilo in letnico.
    Pa cvetke so fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vreme je tudi pri nas katastrofa danes. Popoldne imamo pravi snežni metež in sneg se že oprijema ceste. Še dobro, da sem bila "lena" pri menjavi gum in imam še zimske gor, sicer bi bil rock'n'roll na cesti. Vobila pa so čudovita, v moji barvni kombinaciji - rozaaaa. Rožice si super ujela. In meni so naravnost čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica.
    Sicer pa tudi pri nas sneži na polno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo in nežno vabilo. Všeč so mi barve.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna voščilnica... lilije so mi zelo všeč.
    Pri nas ga imamo toliko, da je polomil nekaj vej z dreves :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, včeraj je bila res prava začarana zgodba. Celo zimo ni tako snežilo na najini vožnji iz službe, kot včeraj. Sem mislila, da poti nikoli ne bo konca. Rada imam sneg, samo ne aprila :) Vabilo pa je čudovito in cvetovi so prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita vabila, nežna in hkrati živahna kot se za 30 spodobi.
    Snega imamo tudi mi na polno, nebodigatreba. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Še dobro, da ti je čas ponagajal in si nam pokazala ta krasna vabila. Všeč mi je kako si naredila različne odtenke rožnate in potem vse skupaj še embosirala. Krasna vabila res.
    Letošnji April nam je res zagodel in še dobro, da ga bo konec, ker takšnega vremena pa res ne rabimo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vreme je pobesnelo. Konec aprila, pa "zima". Voščilnica je pa TOP.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vremenu se je pa res čist strgalo :-(
    Čudovito čestitko si naredila :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepo in elegantno vabilo si naredila.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita vabila si naredila. Barve so mi sploh všeč.

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga Tina, zelo lepo reliefno ozadje si naredila in tudi voščilnica kot celota mi je zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita vabila si naredila, Tina. Bogata, a prav nič kičasta, zato so mi tako všeč. Cvetovi so noro lepi.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.