sreda, 3. februar 2016

CRAFT-alnica- ♥Valentinovo♥

Pozdravljene,
pred nami je prvi februarski izziv CRAFT-alnice.
Ker se bliža Valentinovo, praznik zaljubljencev, sem izbrala temo

VALENTINOVO
 na voščilnici naj bo en verz in vsaj eno srce

Moja voščilnica je prijateljsko obarvana, ptički pa ponazarjata ljubezen, ki se stke samo med pravimi prijatelji.
Pri fotografiranju sem uporabila nekaj nasvetov, ki nam jih je Vladka zaupala na srečanju otočank v Ljubljani. Zelo sem vesela, da sem lahko v živo spoznala te čudovite punce, ki se praktično poznamo samo preko blogov in Facebooka.
Fotografijo sem popestrila s krožnikom, mi je pa nagajala svetloba, kar je tudi vidno. Naslednja je že boljša :). Vaja dela mojstra.

Voščilnico prijavljam v februarsko galerijo Najlepšega para.

 


 


  ♥


 ♥


Nastala je še ena voščilnica, tokrat s simpatičnim medvedkom, ki smo ga občudovale že pri Vladki. Smooshing ozadje sem naredila z Distress blazinicama- Mustard seed in Spiced marmalade. Barvna kombinacija je res super.


Srček , ki ga medvedek skrbno drži, sem premazala z Glossy Accents.


Pridružite se nam in se s svojimi izdelki potegujte za lepo nagrado trgovine Najlepši par.



Za navdih pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Lili, Andreji, Tanji in mesečni gostji Sar-chi Art.

Lep pozdrav,
Tina



21 komentarjev:

  1. Super učenka :) Zelo lepe fotografije dveh krasnih srčkastih voščilnic.
    Pri prvi paše leseno ozadje, pri drugi pa smooshing tehnika.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe voščilnici sta zelo lepi. Ta medo je res vsestranski.

    OdgovoriIzbriši
  3. Postala si prava mojstrica fotografiranja. Obe voščilnici sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi hi, vidim da se tebi tudi zelo dopade tale krožnik. Je zelo fotogeničen, kajne? Lepo si poslikala vse skupaj in vesela sem, če sem lahko takole v pomoč. Tudi tvoja verzija medveda z smooshing ozadjem mi je zelo všeč. Tudi mene zelo veseli, da sva se spoznali in poklepetali. Upam, da kmalu znova :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne su čestitke, posebno mi se sviđa tekst!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh, obe voščilnici sta tako čudoviti... Sploh prva je res krasna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Takoj, ko sem videla fotko, sem vedela, da si ubogala Vladkine nasvete. Krasne fotke.
    In seveda tudi krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. o, kako sta obe super, všeč so mi srčki takole za prijateljstva ... in pa citat mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštni voščilnici. Tudi fotke so super. Jaz se moram tudi poboljšati. Danes je prispel nov fotoaparat (prvi korak). Tale medvedek je pa tudi mene začaral, je toliko možnosti uporabe, za različne priložnosti. Srčkasto!

    OdgovoriIzbriši
  10. O, kako lepo si nasula srčke po vsej objavi. :-)) Vidim, da si pridno poslušala na Vladkini učni uri. Tako fotografije, kot oba izdelka, so čudoviti. Uporabila si zelo lep napis. Medvedek na rumenem "smušingu" me je popolnoma očaral. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepe voščilnice in super fotke. Tudi jaz imam tale krožnik, nikoli nisem pomislila, da bi ga uporabila. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Obe sta krasni in fotografije so prav odlične!

    OdgovoriIzbriši
  13. Če odmislim Valentinčka je izziv prav lušen, srčki so pa itak moderni čez vse leto ampak tvoje fotke so pa IN... tako krasne voščilnice res pridejo še bolj do izraza, pa bela dilca...nekdo je naredil domačo nalogo čez vikend (to mene še čaka). Lepo te je bilo spoznati na srečanju...čao

    OdgovoriIzbriši
  14. Tina, krasni voščilnici. Pohvale tudi za fotografije. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudoviti sta... tako nežni...

    OdgovoriIzbriši
  16. Tina ♥ obe voščilnici sta čudoviti in z vsako si se lepo poigrala :-)) Najbolj se mi dopadeta smušing in leseno ozadje na prvi.

    OdgovoriIzbriši
  17. Prav obe sta simpatični, sploh tale medvedek je tako kjut. lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Pri tebi pa res že razsaja pomlad :). Tale medo je cart 100 na uro, prički pa tako nežno zaljubljeni... res pravi voščilnici za valentinovo.

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako lepi voščilnici. Zaljubljena ptička že kličeta Gregorjevo <3, medo je pa tako prikupen.

    OdgovoriIzbriši
  20. Obe voščilnici sta zelo lepi, krasno narejeni in z občutkom fotografirani. Skratka zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.