četrtek, 01. oktober 2015

Slika

Pozdravljene,

tudi ta slika še ni dočakala svoje objave. Izdelala sem jo za učiteljico ob koncu šolskega leta. 
Lepenko sem oblepila s scrapbook papirjem, dodala sovici in napis.


Lep sončen dan,
Tina

10 komentarjev:

  1. Zelo lepo si naredila, mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušno si okrasila fotografijo. Zelo mi je všeč. Sovici sta super dodatek. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep in dragocen spomin na 1. razred.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa pozornost za učiteljico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen spomin. Lepa kombinacija barv, sovici pa kot na straži.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav luštna dekoracija slike :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni je všeč, takšne pozornosti vedno bogatijo.....

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.