sreda, 16. julij 2014

Ko me inspirira #27

Ta mesec mi pa izziv ne bo ušel :). Tina je za inspiracijo izbrala Martinino voščilnico v modro beli kombinaciji, ki me je čisto prevzela. Uporabila sem isto barvno kombinacijo in izdelala voščilnico, ki je že dolgo na seznamu: "To bom naredila..."
Idejo sem našla na Pinterestu.
Pokukajte še k Vladki, ki je ustvarila čudovito morsko voščilnico.



Lep večer vam želim,
Tina

3 komentarji:

  1. Superca, krasne so te padajoce stevilke iz katerih se nato zasveti tista taprava. In belo-modra kombinacija mi je zelo vsec. Sem vesela, da si ujela izziv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra inspiracija, super si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tina, z zamudo prihajam na `obisk`. Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu. Tvoja ljubka interpretacija mi je zelo všeč...gre kar na seznam `poskusi čimprej` :-).

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.