sreda, 28. november 2012

Nova serija

Ker se december neustavljivo bliža, so dan za dnem nastajale različne voščilnice, ki pa še niso objavljene. Danes sem si vzela čas za objavo.

 Prva je zelo preprosta z veliko dodatki.









Bordura je štampiljka Viva decor, pri listkih sem se pa poigrala z borduro Nellie's Choice- Decorative borders. In sicer sem bel list pobarvala z distress ink blazinico- Festive berries, nato pa ga izrezala s prej omenjeno šablono. Tiste majhne pikice, ki ostanejo v šabloni so "neuporabne", ampak jaz jih že dolgo časa pridno shranjujem, ker so zeloo uporabne :). In tako so pristale na moji voščilnici. Zelo pašejo tudi na sredino rožic.



 Zadnja dva motiva sta štampiljki od LOTV- Sledging with Daddy. Zelo simpatična medvedka kajne?



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.