torek, 10. april 2012

Distressing

Šele sedaj sem ugotovila kako čas hitro beži. Že kar nekaj časa je minilo od moje zadnje objave. Med tem časom je nastalo veliko novih voščilnic in drugih "papirnatih" izdelkov.

Včeraj sem se malo igrala z distress ink-i in nastalo je tole. Čisto enostavno... 


Uporabila sem distres ink peeled paint, milled lavender in brushed corduroy. Štampiljka je od Hero arts. 
Za dodaten efekt sem papir malo poškropila z vodo. 

In še ena na hitro...



                                                                                                                                                                                                                                                                

  

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.