sreda, 2. avgust 2017

Hibiskus

Pozdravljeni,

v julijski kolekciji šablon Marianne Design najdemo čudovit cvet hibiskusa, ki ga je potrebno sestaviti kar iz petih delov.
Všeč mi je, ker lahko cvetne liste poljubno prepogibaš in jim s tem dodaš 3D obliko.
Izdelala sem nekaj različnih rojstnodnevnih voščilnic, ki so na voljo na pošti Cankova.

Prijavljam jih tudi v galerijo meseca avgusta.


Ta voščilnica pa je svojo pot ubrala k Janji, ki je prejšnji mesec praznovala rojstni dan.





Material MARIANNE DESIGN:
creatables: LR0477, LR0478
some-adhesive pearls: CA3132  
Lep pozdrav,
Tina

7 komentarjev:

  1. Vse tri so lepe, še najlepša mi je pa srednja s prve slike.

    OdgovoriIzbriši
  2. A Janji si pa še japonke priložila. :-) Krasne so, vse po vrsti. Cvet je res lep in ti znaš vse tako lepo sestaviti, da je veselje pogledati. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so in Janjina prav poletna zaradi poletne obutve :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo kakšne lepotičke. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne. Všeč mi je, da si uporabila barve. Lepo poudarijo cvet.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina, krasne voščilnice ustvarjaš s temi šabloncami!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe voščilnice in super se mi zdi, da jih narediš več, potem pa samo ustrezno številko dodaš. Prelepo.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.