ponedeljek, 27. marec 2017

Bendy card

Pozdravljeni,

danes vam predstavljam še nekaj aprilskih novosti Marianne Design.
Prvič sem izdelala voščilnico z ukrivljeno osnovo ali drugače bendy card. Uporabila sem šablono CR1402 za ukrivljeno osnovo, oblake in sonček. Nisem mogla tudi mimo prikupnih živalic COL1428, ki sem jih pobarvalaz Distress balzinicami. Nastala je malo drugačna voščilnica za rojstni dan.
  Na kartico sem odtisnila napis Najlepšega para, zato voščilnico prijavljam v galerijo meseca marca.



Material Marianne Design:    

creatables: LR0459- lokvanj list
craftables: CR1402- osnova set, CR1355- trava, CR1395- kartonček z napisom
collectables: COL1428- živali, COL1423- ograja
bloc paper: PK9135

 Lep pozdrav,
Tina

19 komentarjev:

  1. Kako krasna je, te voščilnice sem se pred kratkim lotila tudi jaz, zelo mi je všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica in ta krivina je nekaj posebnega in novega, super izpade.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, oooooo, luškana voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. super cart, krasno dimenzijo da tale oblika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na FB se ni tako lepo videla dimenzija voščilnice, pa mi je bila že tam zelo všeč. Sedaj, ko jo občudujem v vsej njeni prikupnosti in popolnosti, pa sem čisto navdušena. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, kakšne prikupne račke. Prava družinica so. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooooooo kako simpatične račke:-) krasno si sestavila voščilnico.
    Tina hvala za prečudovito voščilnico, ki so mi jo poslala. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Strašno simpatična voščilnica. Všeč so mi izrezi in postavitev.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, pa je res zelo, zelo luštna. Živalce so tako prikupne, krasno si jih umestila na voščilnico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa in ta oblika je rews nekaj posebnega.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  11. Tina, čudovita je!!! In račke kot žive...
    Pomladni pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale je pa noro dobra, prav vse na njej mi je všeč.
    Čeprav malo pozno, vendar iz srca, čestitke za članstvo v DT Marianne Design.

    OdgovoriIzbriši
  13. wow, to pa je nekaj posebnega! Zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  14. tole pa pa res nekaj posebnega. Prvič vidim tkao voščilnico, ma mi je res všečna :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ojoj, kako so pa tile trije mojstri srčkani.Pa krasno ozadje si jim naredila.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.