sreda, 12. oktober 2016

CRAFT-alnica- Roza novoletna voščilnica (Europa Donna)

Pozdravljene,

tokratna CRAFT-alnica bo drugačno obarvana, saj smo temo tudi letos posvetile Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk EUROPA DONNA.
V dobrodelni namen bomo izdelovali

ROZA NOVOLETNE VOŠČILNICE
 (novoletna voščilnica naj bo v pretežno roza barvi) 

Ob tej priložnosti sem izdelala roza tresočko, za polnilo pa sem izbrala zlati prah in zvezdice različnih velikosti. Osnovo sem naredila s plastično šablono akvarelne črte in distress blazinico- Picked raspberry. 
Dodala sem napis Vesele praznike in pentljo.
Tresočko lepim v galerijo meseca oktobra.


 
Pridružite se nam in se s svojimi izdelki potegujte za lepo nagrado, ki jo podarja trgovina Darilnica Klavdija za 3 naključno izžrebane.



Za navdih pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Andreji, Lili, Tanji in mesečni gostji Ivici P.

Lep pozdrav,
Tina

12 komentarjev:

  1. Čudovita roza voščilnica za super namen. Super izziv in z veseljem bom sodelovala tudi jaz.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je, da je tresočka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna in nežna voščilnica za dober namen. Všeč so mi akvarelne črte ter zvezdice v tresočki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tina, zelo lepo tresočko si naredila in všeč so mi črte na njej :-)
    Bravo ♥ da smo spet dobrodelne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito tresočko si izdelala. Všeč so mi črte. Polnilo pa je prav svečano praznično. :-) Zanimiva barvna kombinacija. Kar kliče po "kopiranju". :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je lepa in tale zlato-roza kombinacija je super posrecena!

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je ta tvoja roza praznična tresočka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo mi je všeč tvoja kombinacija roza in zlate.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita tresočka! Lepa barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tina, čudovita tresočka je tole, krasna ideja in izvedba, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa tresočka, ki roza ozadjem prikliče dobro voljo na obraz prejemnika!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.