sreda, 26. oktober 2016

CRAFT-alnica- Pozitiv + negativ

Pozdravljene,

smo že pri 172. izzivu CRAFT-alnice. Temo je izbrala Andreja, glasi pa se 

POZITIV + NEGATIV
 (Izdelajte 2 preprosti voščilnici; na eni uporabite pozitiv, to je izrez iz rezalne šablone, na drugi pa negativ, torej ostanek. Uporabite konkretno šablono z motivom, saj samo razni napisi tokrat ne štejejo. ) 
Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva.
 
 Andreja je izbrala super izziv, ki je navidez zelo preprost, vendar je meni povzročal kar precej preglavic. Zataknilo se mi je že pri izbiri šablone. Po dolgem prebiranju, sem na koncu izbrala šablone Najlepšega para. Uporabila sem rezalno šablono sivke in vaze. Voščilnici imata sicer nekaj pomankljivosti, ki so bile vidne šele na sliki, vendar ni bilo časa za ponovno izdelavo.

Voščilnici prijavljam v galerijo meseca oktobra.


Pridružite se nam in se s svojimi izdelki potegujte za lepo nagrado, ki jo podarja trgovina Darilnica Klavdija.

 
 Nagrada za TOP3 in naključno izžrebano
 
 
 Za navdih pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Andreji, Lili, Tanji in mesečni gostji Ivici P.

Lep pozdrav,
Tina

16 komentarjev:

  1. Draga Tina, zelo lepi voščilnici si naredila in se krasno poigrala z pozitivom in negativom :-))
    Super šabloni si izbrala in jih tudi krasno pokombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tina, čudovit pozitiv in negativ si izdelala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz vidim dve popolni voščilnici brez najmanjše napake. :-) Že, ko sem ju videla na FB, so mi oči skočile iz jamic. :-) Čudoviti sta. Krasno si se poigrala s pozitivom in negativom izreza.

    OdgovoriIzbriši
  4. Voščilnice s sivko so mi nadvse ljube, si jih dajem v posebno mapico in tvoji nikakor ne morata manjkati, ker sta naravnost fantastični.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tina, super si skombinirala. Všeč mi je, da si "mešala" pozitiv/negativ in naredila čudoviti voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni. Moje oko ne zazna nobene pomanjkljivosti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si skombinirala pozitiv-negativ, pentlja pa tako dobro paše na vazo, kot bi bila iz istega seta rezalnih šablon!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepi, sploh kombinacija eko kartona in potem "packe", sivka je pa tako ali tako meni ljuba rastlinica- Super!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tina, čudovito si tole naredila, krasne barve in motive si izbrala, voščilnici sta izjemno lepi!! Iskrena hvala za tvojo prelepo voščilnico ob rojstnem dnevu, res mi je polepšala dan, za kar se ti zahvaljujem.Topel pozdrav, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoja izbira mešanja pozitiva in negativa daje temu izzivu še dodatno vrednost. Super pride :).
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Popolni sta...brez nobenih pomanjkljivosti.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo sta lepi. Sivka na natur osnovi je res krasna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  13. Priznam, me je prav zanimalo, o kakšnih pomanjkljivostih govoriš. Pa sem gledala in gledala... no, po celi minuti nisem ničesar našla... sem zelo picajzlasta, ampak na tvojih dveh voščilnicah pomanjkljivosti nisem našla. Všeč sta mi. Zelo. :)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.