sobota, 24. januar 2015

Knjižice za recepte

Toliko neobjavljenih objav še čaka na vrsto... Ne vem kje naj začnem.
Danes vam pokažem knjižice za recepte še iz lanskega leta. 





Prvo prijavljam v galerijo meseca januarja.

Lep vikend,
Tina

15 komentarjev:

  1. Vauuu, samo strmim in strmim in sem brez besed. Tole mi je pa zares všeč in če se bo le kdaj našel čas, se bom tudi sama lotila izdelave :) Če seveda dovoliš ;)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  2. Carske so, v takem ovoju so zagotovo dobri recepti še boljši :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo je zapisati posebne recepte v tako lično narejene knjižice.Prav vse barvne kombinacije so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet bom vzdihovala oh in ah in se slinila nad tvojimi knjižicami. In spet bom imela slabo vest, kdaj bom vzela v roke bind it all. Izgleda, da se ga bojim, ha ha. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Super so v vseh barvah.
    Kuharice jih bodo z veseljem vzele v roke, to je nedvomno.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina, ti kar objavljaj vse, kar si naredila, jaz se bom pa guštirala ob pogledu na tvoje krasne izdelke. :-)) Zvezki za recepte so čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem že izdelala knjižico oz. mapo za recepte, ampak še zdaleč ni bila tako lična, kot so te tvoje.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kakšne čudovite beležke za recepte. Všeč so mi v vseh barvah, v zelenem pa mi je nekako najbolj ljuba.

    OdgovoriIzbriši
  9. Taki domači pridih imajo s tem vzorcem. Lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne so. To bo veselje kuhat, še večje pa spravljat recepte.

    OdgovoriIzbriši
  11. O, všeč mi je kako si dodala čipko,... pa papir, ki spominja na prt. Krasne so!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.