ponedeljek, 21. april 2014

Vesele praznike

Prazniki so skoraj za nami. Upam, da ste jih lepo preživeli, v krogu svoje družine in prijateljev.

Tukaj je slikica naših pirhov oz. remenk (kot pravijo Prekmurci). Barvali smo jih s čebulnimi olupki, za motiv pa uporabili razne trave.
Vse skupaj sem malo popestrila z barvnim prtičkom in slamo.


Po naročilu sem izdelala še nekaj košaric, vsako v svoji barvi. Uporabila sem rožice, ki sem jih dobila v bonbončku od Vilink. Hvala, krasne so :).




Moja skromna dekoracija in nekaj velikonočnih darilc...


To pa je venček s srečanja v Pomurju. Žal ni dočakal rožic iz blaga, sem ga rajši uporabila za dekoracijo vrat. Na podstrešju sem našla lesene figurice in jajčka, ter hitro dobila idejo, kako jih uporabiti. Oranžne rožice so od Memory box, izrezane iz filca.


In še moja zadnja letošnja velikonočna voščilnica.
Prijavljam jo na mesečni izziv- april pri Marini (Mavelu). Iz njihove spletne trgovinice sem uporabila kar dva izdelka in sicer štampiljko in pentljice, na katere sem obesila jajčka. Voščilnica je v CAS izvedbi, ki mi je zelo ljuba.


Uživajte še v preostanku ponedeljka.

Lep pozdrav,
Tina

8 komentarjev:

  1. Lepo si pripravila vse za praznike :). Lep preostanek praznikov!

    OdgovoriIzbriši
  2. iii tvoji pirhi so pa enaki kot pri nas doma, hehe ;) lepo da ti je bonbonček prišel prav ;) lepa dekoracija ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. O,kako si pridna!!!! Super košarice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tina ... zelo mi je všeč voščilnica in njena postavitev...košarice pa so itak kjut :))
    Prijeten petek ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno praznično ustvarjanje Tina!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooooo to pa je bil pravi velikonočni projekt... Eno lepše kot drugo :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.