sreda, 12. marec 2014

Pomlad v škatlici (Card in a box)

Zadnjič sem pri Chez moi videla čudovito voščilnico, ki je kar klicala po izdelavi. Ogledala sem si filmček in pričela sem z izrezovanjem.
Za osnovo sem uporabila oranžen karton, ker je končni izdelek zelo pomladno obarvan :).


Kot je že sama napisala, na prvi pogled izgleda čisto navadna voščilnica, ko pa jo odpreš...

Bummm.....

Na plano pokukajo nežne marjetice in čudovite pikapolonice.
 

Če dobro pogledate, sem prvo marjetico z leve strani malo osenčila z roza distressom.






Prijavljam jo na naslednje izzive:
Cupcake inspirations- Chalenge 251
Crafting by designs- Things with Wings

Želim vam lep sončen dan.


17 komentarjev:

  1. Me veseli, da sem te okužila, drugače ne bi nastala ta čudovita pisana in pomladna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Si me prehitela. hahaha Krasno si naredila. Lep dan tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna pomladanska
    in zelo domiselna dekoracija
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. čudovito
    tele pikapolonice so mi še posebej všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. iiii, kako vesela in razigrana je. Tole je res prava eksplozija barv in krasnih pomladnih motivov znotraj. Zelo mi je vsec.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super barve in pika-poke zažigajo :). Res je luštna tale škatlica...

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa in razigrana škatlica,super barve si izbrala
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Pisano pomladna in takšna mi je zelo všeč.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  9. Pravkar prihajam od Moi, kjer sem občudovala njeno voščilnico, sedaj me pa še ti presenetiš s takšno lepotičko :-) Res, vse pohvale vredno. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Postale su vrlo popularne ove card in box, morat ću isprobat jednu. Vrlo si ju lijepo napravila. Jako lijepe proljetne boje si upotrijebla.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  11. prečudovito si naredila. Super je...tudi mene vabi, a se še upiram :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Noro, te čestitke so res prava umetnina. Pa še take žive barve. Enkratno!

    OdgovoriIzbriši
  13. wow this is beautiful...thanks for sharing at cupcake inspirations

    Tina
    sweetie dt

    OdgovoriIzbriši
  14. Wwwwaaauuu Tina....tole je pa res bbuuummm...tako ali drugače! Zelooo lepe buuum barve. Škatlica ti je čudovito uspela, nočko Jana

    OdgovoriIzbriši
  15. This is absolutely amazing!! So glad you shared at Cupcake Inspirations!
    Hugs,
    Debbie

    OdgovoriIzbriši
  16. Wow! Wonderful box, so cheery and bright and springlike! Thanks for sharing it at Cupcake Inspirations this week!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.